Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista w wydziale finansów i budżetu(nr 2981)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy miejsce pracy: Bydgoszcz

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Główny specjalista w wydziale finansów i budżetu(nr 2981)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer: StPr/21/2981
OBOWIĄZKI:
Główne obowiązki:- prowadzenie całokształtu spraw finansowych związanych z realizacją zapisów orzeczeń sądowych wraz ze szczegółową ewidencją tych spraw,- opracowywanie projektu budżetu Wojewody, planu finansowego w zakresie dochodówi wydatków w układzie tradycyjnym i zadaniowym w ramach przypisanych działów klasyfikacji budżetowej,- przygotowywanie wniosków do Ministerstwa Finansów o zwiększenie budżetu Wojewodyz rezerw celowych i rezerwy ogólnej oraz wniosków dotyczących przeniesień między wydatkami bieżącymi i inwestycyjnymi,- prowadzenie ewidencji decyzji finansowych Ministra Finansów,- prowadzenie ewidencji zmian w planach dotacji jednostek samorządu terytorialnego w przypisanych działach klasyfikacji budżetowej,- zawiadamianie kierowników jednostek budżetowych, wydziałów Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz jednostek samorządu terytorialnego o decyzjach Ministra Finansów,- sprawdzanie sprawozdań w zakresie planów dochodów i wydatków dla potrzeb sprawozdawczości w celu wykluczenia błędów w planie, oraz wniosków i decyzji wewnętrznych kierowników jednostek budżetowych dotyczących zmian planów finansowych w przypisanych działach,- prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą Funduszy w przypisanym zakresie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta jest dostosowanado potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE


Wymagania inne:

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n ewyksztalcenie: wyższe,pozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego, - znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,- znajomość przepisów ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- efektywna komunikacja,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów,- - myślenie analityczne, odporność na stres.d o d a t k o w ewykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne,pozostałe wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism urzędowych.

Miejsce pracy:

Bydgoszcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-07-2021
Wyświetleń: 123