Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia miejsce pracy: Toruń

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/21/1858
OBOWIĄZKI:
Odbieranie telefonu od klienta (system sam łączy telefony po każdej zakonczonej rozmowie jest 20 s przerwy i kolejne połączenieprzychodzące). Informowanie klienta zgodnie z ogólnym schematem rozmowyo zgłoszeniu, ze np. zgłoszenie szkody może nastąpic prze formularzna stronie internetowej. Umiejętne przedstawienie argumentów korzyściz takiego odesłania na formularz lub wyboru warsztatu z naszej sieciwarsztatow naprawczych. Przełączanie klienta na inną linię. Identyikacja klienta po numerze PESEL, numerze szkody. Umiejętność wykorzystania narzędzia zaawansowany Excel do wyszukania numeru szkody po zmiennej podanej przez klienta,np. po numerze PESEL, wyszukanie najbliższego warsztatu naprawczegoi wysłanie klientowi linka z nazwą. Zapisanie informacji podanych przez klienta w e-mailu, tabelcelub systemie. Szybkie czytanie e-maili i ich rozdział zgodnie z instrukcją - np. mailez prosbą o zarejestrowanie szkody, maile z pytaniem o status szkody i przesyłanie ich na inną skrzynkę, oznaczanie. Wypełnianie formularza zgłoszenia szkody z danych dostępnych w e-mailulub z innych zapisanych danych. Wypełnianie z klientem formularza zgłoszenia szkody pomoc klientowiw jego w wypełnieniu, słuchanie tego, co mowi klient i wpisywaniu danychza klienta. Proste czynnosci likwidacyjne, wysyłka pism, czasami indeksacjadokumentow. Zmienna praca - czyli czasami pisanie, czasami odbieranie telefonow, itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE


Wymagania inne:

Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center. Umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, czasami improwizacja- nie zawsze jest skrypt rozmowy. Podzielnosc uwagi - słuchanie i wypełnianie formularza szkody. Praca od Pon.- Pt. - 7 godz. w przedziale godz. 8:00-16:30 Odporność na stres niekiedy są roszczeniowi klienci, trzeba umiec radzicsobie z takim rozmowcą. Bardzo dobra znajomosc programu Microsoft Excel, Word. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci .WŁASNY KOMPUTER do PracyPowierzone zadania będą wykonywane na sprzęcie irmy UNIQAMinimalne wymagania techniczne:- prędkosc Internetu (pobieranie) 20 Mb/s- prędkosc Internetu (wysyłanie) 10 Mb/s- Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, swiatłowod)- słuchawki USBZalecane wymagania techniczne:- prędkosc Internetu (pobieranie) 40 Mb/s- prędkosc Internetu (wysyłanie) 20 Mb/s- Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, swiatłowod)- słuchawki USBUWAGA: Internet mobilny (Play, Plus, Orange Mobilny) nie są akceptowane.

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-09-2021
Wyświetleń: 174