Osoba na tym stanowisku:- wykonuje zadania z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, bada stan dokumentów oraz przygotowuje decyzje administracyjne i postanowienia w tym zakresie w celu uregulowania stanów prawnych nieruchomości- stwierdza nabycie z mocy prawa własności nieruchomości rolnych przez gminy, które nie przekazano do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa do dnia 30 czerwca 2000 r. w celu uregulowania stanów prawnych nieruchomości- przygotowuje dokumenty oraz przeprowadza oględziny nieruchomości w terenie, w celu ustalenia stanu faktycznego nieruchomości- przygotowuje dokumenty i prowadzi rozprawy administracyjne, jeśli wymaga tego specyfika zagadnienia, w celu wyjaśnienia sprawy i uzgodnienia interesów stron- obsługuje i współpracuje z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, w celu wyjaśnienia zaistniałych wątpliwości i udzielenia wyczerpujących odpowiedzi dotyczących prowadzonego postępowania- występuje do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz o dokumentach znajdujących się w tej księdze, w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości- przygotowuje dokumenty, redaguje zarządzenia oraz uczestniczy w posiedzeniach komisji inwentaryzacyjnych, w celu przejęcia mienia Skarbu Państwa przez gminy- współpracuje z Kujawsko-Pomorskim Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, w celu ustalenia przebiegu dróg, zajęcia pasa drogowego przez obiekty niebędące urządzeniami infrastruktury drogowejWarunki pracy:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagania inne:Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 3 lata doświadczenia zawodowego- znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o gospodarce nieruchomościami, Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnymi i ustawę o pracownikach samorządowych, o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, o służbie cywilnej- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce- umiejętność redagowania pism urzędowych- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, myślenie analitycznewymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami,- znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa
Miejsce pracy:Bydgoszcz
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 3 010 PLN