Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

Firma: UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera miejsce pracy: Bydgoszcz

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU

Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

zatrudni na stanowisko

referenta / specjalisty

w

Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum


Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Główne obowiązki:

  • obsługa administracyjna i organizacyjna prorektora ds. Collegium Medicum, w tym prowadzenie terminarza spraw i spotkań,
  • przygotowywanie decyzji dotyczących przydziału lokali służbowych oraz prowadzenie ewidencji tych decyzji,
  • współpraca z innymi jednostkami Uniwersytetu przy organizowaniu uroczystości uczelnianych,
  • współpraca z rzecznikami dyscyplinarnymi Uniwersytetu w przypadku spraw dotyczących nauczycieli akademickich zatrudnionych w Collegium Medicum,
  • obsługa administracyjno-biurowa posiedzeń komisji dyscyplinarnych oraz komisji odwoławczych dla studentów i doktorantów w Collegium Medicum,
  • obsługa kontaktów z mediami w porozumieniu z rzecznikiem prasowym UMK oraz Zespołem Prasowym,
  • przygotowywanie informacji dotyczących wydarzeń z udziałem prorektora ds. Collegium Medicum do zamieszczenia w publikatorach Uniwersytetu oraz na stronę internetową Collegium Medicum,
  • organizowanie, obsługa administracyjno-biurowa posiedzeń rady Collegium Medicum,
  • koordynacja procedury powoływania rad społecznych szpitali uniwersyteckich oraz Komisji Bioetycznej UMK przy Collegium Medicum.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • lojalność, dyskrecja, opanowanie i wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • samodzielność i elastyczność oraz sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność współpracy i dobrej organizacji pracy, w tym pracy pod presją czasu,
  • pozytywne nastawienie i cierpliwość,
  • odpowiedzialność, zaangażowanie i motywacja do pracy,
  • chęć uczenia się, ciągłego rozwoju i podejmowania nowych wyzwań.

Dodatkowym atutem będzie:

  • ukończone studia wyższe na kierunku administracja, zarządzanie lub prawo,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz przepisów
    o finansach publicznych,
  • znajomość środowiska administracyjnego Uczelni.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
    • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
    • dofinansowania do karty Multisport,
    • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
    • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
    • preferencyjnych pożyczek.


Pozostałe oferty pracy w firmie UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-05-2023
Wyświetleń: 57